18 wyników
Gra planszowa
W koszyku
Cortex : wyzwania / John Benvenuto, Nicolas Bourgoin ; ilustracje Sebastien Lopez. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 pudełko : karton, tektura, kolor ; 14x14x5 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 15 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat ; projekt Régis Bonnessée. - Gdańsk : Rebel ; Poitiers (France) : Libellund, 2017. - 1 pudełko : karty ; 28x28 cm + instrukcja.
Zawartość pudełka: 1 plansza z torem punktów wewnątrz pudełka, 84 wielkoformatowych kart, 12 drewnianych pionków królików, 24 znaczniki głosowania.
Liczba graczy: 3-6, wiek: 8+.
Czas gry: ok. 30 minut.
Typ gry: imprezow, karciana, rodzinna.
Pięknie zilustrowana gra karciana, która poruszy Twoją wyobraźnię i nauczy kreatywnego podejścia do różnych skojarzeń! W tej wielokrotnie nagradzanej grze główną rolę odgrywają ilustracje na kartach. Gracze starają się wskazać kartę, która jest źródłem historii, a równocześnie zmylić przeciwników. "Dixit" to zaskakująca i emocjonująca, zaczarowana gra karciana, która połączy przy stole całą Twoją rodzinę i przyjaciół. [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 okrągłe pudełko : karty ; 10x5 cm + instrukcja.
Zawartośc pudełka: 55 kart.
Liczba graczy: 2-8, wiek: 6+.
Czas gry: 15 minut.
Typ gry: imprezowa, rodzinna.
Dobble to ponad 50 symboli, 55 kart, po 8 symboli na karcie i zawsze tylko jeden wspólny symbol między dwiema kartami! 5 gier w 1. Szybkość, spostrzegawczość, refleks - jedna minigra za drugą w atmosferze szalonej zabawy! [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Everdell / James A. Wilson ; ilustracje Andrew Bosley ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [2020]. - 1 pudełko : ilustracje ; 30x30x7 cm.
Liczba graczy: 1-4.
Czas gry: 40-80 minut.
Zawartość pudełka: (128 kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 bryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, wieczne drzewo, 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8 ścienna kość, instrukcja).
Rozwijaj swoją osadę w przeuroczej krainie Everdell W uroczej dolinie Everdell, pod gałęziami wysokich drzew, wśród omszałych głazów, rozwija się cywilizacja leśnych zwierząt. Wiele lat minęło od jej początków i wreszcie nadszedł czas, by odkryć nowe tereny i zakładać zupełnie nowe miasta. Gdy zasiądziesz do gry, wcielisz się w lidera grupy stworzeń, które wyruszą na podbój nieznanego. Trzeba będzie zbudować wiele budynków, poznać nowe stworzenia i dać się ponieść nadchodzącym wydarzeniom. To będzie pracowity rok! Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością. [https://www.empik.com/rebel-gra]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Everdell : zimowy szczyt / James A. Wilson ; ilustracje Andrew Bosley. - Gdańsk : Rebel, 2019. - 1 pudełko : ilustracje ; 30x30x6 cm.
Edycja kolekcjonerska.
Uwaga! To nie jest dodatek. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry Everdell.
Liczba graczy: 1-4 osoby.
Czas gry: 40-100 minut.
Zawartość pudełka: 33 karty odkryć ; 12 kart pogody ; plansza gór ; 30 kafelków mapy ; 6 lisów ; żabi ambasador ; 15 króliczych podróżników ; 6 siodeł ; 5 dużych stworzeń ; 12 żetonów ; "3 punkty ; instrukcja.
Edycja kolekcjonerska: 9 kart odkryć ; 3 duże stworzenia ; 4 siodła ; 6 kretów ; 6 sów ; 6 jaszczurek ; 3 żabich ambasadorów.
Wyruszcie poza granice bezpiecznej doliny Everdell i zapuśćcie się w tajemnicze i niezbadane rejony, w których czeka na Was przygoda, jakiej jeszcze nie przeżyliście! Ruiny pradawnych budowli, nieznane stworzenia, nowe lądy… Zbierzcie zapasy i odwagę i ruszajcie w niezwykłą podróż przez Góry Strzeliste! Na początku gry otrzymacie króliczego podróżnika, który będzie przemierzał szlak na planszy gór. To odważne stworzenie będzie zbierało dla Was fragmenty mapy, dzięki której zaplanujecie końcową wyprawę, i odkrywało nowe, nieznane lądy. Ze zmieniającymi się porami roku będziecie musieli stawić czoło wymagającym warunkom pogodowym, co nie pozostanie bez wpływu na Waszą strategię. Sprytnie korzystajcie ze zdolności nowych kart, aby historia, którą napiszecie, i wyprawa, na którą wyruszycie, zostały zapamiętane w Everdell po wsze czasy! Dodatek Zimowy szczyt wprowadza między innymi: Karty pogody, zawierające ograniczenia, które będzie trzeba przezwyciężyć, by móc pójść dalej. Karty odkryć pełne nieznanych do tej pory zwierząt, lokacji, strategii i umiejętności. Wielkie zwierzęta, które nie tylko będą oddanymi pracownikami o nowych, ciekawych umiejętnościach, ale również będą mogły posłużyć za środek transportu, jeśli zajdzie taka potrzeba. Czym jest Everdell? To dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością. To również gra bardzo wielu możliwości, która zmienia się z każdą partią: na raz wykorzystujemy tylko niewielką część komponentów, a zmienne układy na planszy gwarantują stopniowe odkrywanie różnorodnych strategii. [https://www.rebel.pl/]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Fantastyczne światy / autorstwa Bruce'a Glassco. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 pudełko : karton, tektura, kolor ; 21x14x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 20 cm).
Czas gry: ok. 20 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Koncept Kids Zwierzaki / Gaetan Beaujannot, Alain Rivollet ; ilustracje Eric Azagary ; tłumaczenie Agnieszka Wawrzkiewicz. - Gdańsk : Rebel, ©2018. - 1 pudełko, 110 kart, 1 plansza, 2 pomoce gracza, 1 miseczka, 29 żetonów punktów zwycięstwa (27 pojedynczych i 12 podwójnych), 47 plastikowych pionków : ilustracje ; 28x28x5 cm+ instrukcja.
Liczba graczy: 2-12.
Czas gry: 40 minut.
Wiek graczy: 4+.
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3. roku życia
W grze Koncept waszym celem jest odgadywanie haseł pokazywanych przez innych graczy. Ale... pokazujący nie może się odzywać ani nic pokazywać, czy rysować, do dyspozycji ma tylko planszę z różnymi obrazkami i za pomocą znaczników będzie wskazywał te, które będą miały was naprowadzić. Gracz ma do dyspozycji jeden główny znacznik, którym wyznacza kategorię główną i używając znaczników pomocniczych dookreśla ją wskazując inne skojarzenia. Jeśli potrzebuje może użyć dodatkowych znaczników w innym kolorze, aby pokazywać inne rzeczy, które mogą naprowadzić na trafne skojarzenie. "Główna kategoria pokazuje nam kobietę, która jest sportowcem. W drugiej stara nam się pokazać, że jej dyscyplina należy do sportów zimowych. Potem są dwa narzędzia, których używa w tej dyscyplinie. Jedne związane z nogami, drugie z rękami. To od nóg związane jest z podróżowaniem, a zimą w sporcie najlepiej podróżuje się na nartach, ale nie wpadłbym na to, gdyby nie ta rzecz związana z rękami. Tam bowiem mamy walkę i śmierć, więc musi to być broń. Dopiero całość naprowadziła mnie na trop. Hasło to: Justyna Kowalczyk!" Koncept jest grą elastyczną i podatną na drobne zmiany i nowinki w zasadach. Zadowolenie graczy jest wartością nadrzędną! W grze mogą się sprawdzić nawet najbardziej szalone pomysły, o ile wszyscy gracze je zrozumieją. "Zaznaczył walkę i położył dużo kosteczek na polu mężczyzny. Wojna!" "Spirala, zwierzę, ok, ale znacznik położony pomiędzy kobietą, a mężczyzną?... A, no przecież! Ślimak, bo jest obojnakiem!" Koncept sprawdzi się w każdym towarzystwie, hasła mają 3 poziomy trudności, więc na najłatwiejszym można grać z dziećmi już od 10 roku życia. Do tego na każdej karcie jest 9 haseł, po 3 z każdego poziomu trudności, więc zawsze mamy wybór, a są one tak ułożone, aby każdy znalazł coś dla siebie. [www.empik.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 1-5 osób.
Czas rozgrywki: 40-70 minut.
Dodakowa instrukcja zawiera zasady gry ze sztucznym przeciwnikiem zwanym "Automa".
Zawartość: (170 kart ptaków, 103 żetony pożywienia, 75 jaj, 40 kostek akcji, 26 kart bonusowych, 8 żetonów celów, plansza celów, 5 plansz graczy, wieża kości - w kształcie karmnika, 5 kości pożywienia, plastikowa tacka na karty, załącznik, notes punktacji, instrukcja, instrukcja wariantu Automa, 16 kart Automy).
GRA PLANSZOWA. Zaopiekuj się rezerwatem przyrody, który jest ostoją dla wielu gatunków ptactwa. O tym , jakie gatunki ptaków będą sie w nim osiedlać, zadecydują rodzaje dostępnego pożywienia. Każdy gatunek ma swoje wymagania dotyczące preferowanych terenów i różni się od pozostałych sposobem wicia gniazd, liczbą składanych jaj, a także specjalnymi umiejetnosciami, które świetnie odzwierciedlają jego rzeczywiste cechy. [opis według pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czas gry: 45 minut.
Liczba graczy: 2-4 osoby.
Zawartość pudełka: plansza z zaznaczonymi miastami, 7 kart postaci i odpowiadające im pionki, 6 stacji badawczych, 6 znaczników, 96 znaczników chorób, 48 kart infekcji , 59 kart gry, 4 karty pomocnicze, instrukcja.
Jako najbardziej utalentowani członkowie zespołu zwalczającego epidemie musicie wynaleźć lekarstwa na cztery śmiertelne choroby, jednocześnie powstrzymując ich rozprzestrzenianie. Wasz zespół będzie podróżować po całym świecie, lecząc zarażonych i poszukując składników niezbędnych do wynalezienia lekarstw. Aby wygrać musicie współpracować. „Pandemic” jest grą kooperacyjną, co oznacza, że wszyscy razem wygracie albo przegracie. Zegar tyka. Kolejne ogniska epidemiczne i nowe choroby napędzają rozprzestrzenianie się zarazy. Czy uda się Wam wynaleźć wszystkie cztery lekarstwa na czas? Los ludzkości spoczywa w Waszych rękach! [www.rebel.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 pudełko : karton ; 8x8x3 cm + instrukcja.
Zawartość pudełka: 9 kości opowieści.
Liczba graczy: 1 i więcej, wiek: 6+.
Czas gry: 2-20 minut.
Typ gry: kościana, imprezowa.
Rzuć kośćmi i wykorzystaj wylosowane obrazki, aby stworzyć opowieść. Z nieskończoną ilością możliwości, Rory's Story Cubes oferują niezliczone godziny zabawy dla osób w dowolnym wieku. Zasada jest jedna: nie ma złych odpowiedzi. Opowiadania na dobranoc, improwizacje, mówienie i słuchanie, kreatywne inspirowanie, przełamywanie pierwszych lodów. [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 pudełko,
(Splendor / Marc Andre)
Liczba graczy: 2-4.
Wiek graczy: 10+.
Czas gry: 30 minut.
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci poniżej 3. roku życia.
Splendor – gra karciana Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji.[www.empik.pl].
Splendor – zasady gry Na początek potasujcie karty z poszczególnych poziomów i połóżcie w kolumnie od najniższego do najwyższego. Następnie odkryjcie po 4 karty z każdego poziomu. Potasujcie płytki arystokratów i odkryjcie liczbę płytek równą liczbie graczy + 1. Pozostałe płytki schowajcie do pudełka. W czasie rozgrywki gracze pozyskują znaczniki klejnotów i złota. Z ich pomocą zakupują karty rozwoju, które przynoszą im punkty prestiżu i/albo określone bonusy. Bonusy pozwalają z kolei na zakup kolejnych kart rozwoju mniejszym kosztem. Gdy gracz zbierze wystarczająco dużo bonusów, natychmiast gości u siebie jednego arystokratę (co także przynosi punkty prestiżu). Gdy tylko któryś z graczy zdobędzie w sumie 15 punktów prestiżu, bieżąca runda dogrywana jest do końca i gracz z największa liczbą punktów zostaje zwycięzcą.W swojej turze gracz musi wykonać jedną z czterech akcji: wziąć trzy znaczniki klejnotów w różnych kolorach wziąć 2 znaczniki klejnotów tego samego koloru zarezerwować 1 kartę rozwoju i wziąć 1 znacznik złota zakupić 1 odkrytą kartę rozwoju albo 1 zarezerwowaną kartę ze swojej ręki Na koniec swojej tury gracz sprawdza, czy któryś z arystokratów złoży mu wizytę. Stanie się tak, jeśli gracz posiada co najmniej tyle bonusów określonego rodzaju, ile widnieje na płytce któregoś z arystokratów. Gracz nie może odmówić wizyty, a sama wizyta nie jest akcją. Jeśli gracz posiada bonusy wymagane przez więcej niż jednego arystokratę wybiera, którą płytkę chce wziąć. [www.empik.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Star Wars the Mandalorian. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 pudełko: karton, metal ; 140X80X140 cm + instrukcja.
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 15 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stranger Things : attack of the mind flayer / Joey Vigour. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 pudełko ; 12,5x19,5x6 cm + instrukcja
Liczba graczy: 4-10 osób.
Czas gry: 20 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 16 kafelków agentów w dwóch kolorach, kafelek podwójnego agenta, 7 kafelków niewinnych obserwatorów, kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, podstawka, klepsydra, 200 kart z 400 kryptonimami, instrukcja.
Liczba graczy: 2-8, wiek 14+.
Czas gry: 15 minut.
Typ gry: imprezowa.
Zespołowa zabawa dedukcyjna!Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyśleć się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy... Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody... Gra zdobyła wiele nagród i wyróżnień!!! [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zawartość pudełka: 35 kart preludium ; 5 kart korporacji ; 7 kart projektów ; karta wariantu WT ; instrukcja.
Liczba graczy: 1-5 osób.
Czas gry: do 120 minut.
Uwaga! Produkt nieodpowiedni dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
Prawdziwe must-have. Za małą cenę otrzymujemy dodatek, który w prosty sposób przyspiesza grę oraz wprowadza jeszcze więcej warstwy strategicznej, do tej samej w sobie rozbudowanej produkcji. Karty Preludium zawarte w tym dodatku pozwalają szybciej się rozwijać, jeszcze bardziej nakierować swój cel w grze na wybrany przez siebie tor oraz, co uważam za najlepszą cechę Preludium, pozwalają one pominąć i urozmaicić early-game (tury 2-7/8, w zależności od ilości graczy). No i warto wspomnieć o tym, że dzięki temu dodatkowi gra samodzielna staje się również ciekawsza. [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Londyn / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval ; tłumaczenie Magda Kożyczkowska. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 pudełko : karton, plastik, kolor ; w pudełku 5x23x23 cm + instrukcja.
Czas gry: 10-15 minut.
Liczba graczy: 2-4.
Zawartość pudełka: plansza przedstawiająca mapę połączeń w Londynie ; 68 plastikowych autobusów (po 17 w każdym kolorze) ; 44 karty Lokomocji ; 20 kart Biletów ; 4 znaczniki punktacji ; instrukcja.
Wsiąść do Pociągu: Londyn to kusząca prostotą gra, kontynuująca myśl przewodnią bestsellerowej serii. Podczas zabawy gracze będą ścigali się po Londynie z lat 70-tych, starając się zrealizować jak najwiecej autobusowych tras i łącząc ze sobą najważniejsze dzielnice stolicy Wielkiej Brytanii. Dzięki prostym zasadom i niewielkiemu formatowi planszy, Wsiąść do Pociągu: Londyn jest grą niezwykle przyjemną i prostą w obsłudze. Świetnie sprawdzi się zarówno wśród fanów serii, jak i na początek przygody z planszówkami. [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Nowy Jork / Alan R. Moon ; [ilustracje Julien Daujean]. - Guyancourt : Day of Wonder Europe ; Gdańsk : Rebel, copyright 2018. - 1 pudełko ; 24x24x5 cm.
Zawartość pudełka: plansza do gry - mapa Nowego Jorku, 60 plastikowych taksówek, 44 karty lokomocji, 18 kart biletów, notes punktacji, ołówek, instrukcja.
Liczba graczy: 2-4 osoby.
Czas gry: 10-15 minut.
Wiek graczy 8+.
"Wsiąść do pociągu: Nowy Jork" to szybka gra, w której gracze ścigają się ze sobą przez zatłoczone ulice Nowego Jorku, starając się odwiedzić najsłynniejsze atrakcje turystyczne miasta i zrealizować swoje bilety. Zwycięzcą zostaje gracz, który na koniec gry będzie miał najwięcej punktów. [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : USA / Alan R. Moon ; ilustracje Julien Delval. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 pudełko : ilustracje, karton, plastik ; 30x30x7 + instrukcja.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek graczy 8+.
Zawartość pudełka plansza przedstawiająca mapę połączeń kolejowych Ameryki Północnej ; 240 kolorowych wagoników ; 110 kart Wagonów ; 30 kart Biletów ; karta podsumowania ; 5 drewnianych znaczników ; instrukcja.
2 października 1900 roku - 28 lat od dnia, w którym ekscentryczny londyńczyk, Fileas Fogg, przyjął zakład okrążenia świata w 80 dni, dzieki któremu wzbogacił się o dwadzieścia tysięcy funtów. U progu nowego wieku nadszedł czas na grę o jeszcze większą stawkę. Pięciu dobrych przyjaciół zebrało się, aby jak co roku oddać hołd niezwykłemu podróżnikowi i ogłosić zakład we własnym gronie. Milion dolarów dla tego z nich, który podróżując koleją, w ciągu 7 dni odwiedzi jak najwięcej miast Ameryki Północnej. Podróż rozpoczyna się już teraz... [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej